Friday, August 21, 2009

Finn en feil

..og nei, det er ikke den blå midtmarkeringen ;-)
Svaret er spraglete garn. Jeg liker ikke spraglete garn.

Men i går kom jeg over denne buksa fra DROPS, og tenkte at det garnet var jo ikke så verst.
Jeg prøver å utvide garnerfaringen min, så jeg dro ned til den lokale strikkebutikken. De hadde kun tre farger igjen av DROPS Fabel (som garnet heter), og det var ikke akkurat farger etter min smak.
Siden jeg hater å vente, og hadde bestemt meg, kjøpte jeg garnet likevel. Det er vel i farger man kan kalle bestemorstrikk, men siden mini har noen bodyer i brunt og orange så skal vel buksa bli brukt en gang iblant.
Garnet er helt greit å strikke med, men man merker at det er et relativt billig garn og superwash, men kjekt med noe som kan vaskes på 40 grader også ;-)
Her er en liten sneakpeak av buksa:





No comments:

Post a Comment