Showing posts with label
såpe
.
Show all posts
Showing posts with label
såpe
.
Show all posts
Thursday, May 6, 2010
Ny dille?
Jeg har laget såpe for første gang.
Tofargede hjerter med hvit kokosmassesåpe og klar såpe som er farget rød.
Veldig moro og veldig lettvint. Materialer kjøpt på
Panduro
.
3-åringen i huset vil vaske hendene hele tiden ;-)
Imponerende såpeblogg finner du
her
!!!
Older Posts
Home
Subscribe to:
Posts (Atom)