Hva er toppen av optimisme?
Når en småbarnsmor strikker genser i hvitt garn som ikke kan vaskes i maskin?
Muligens..
Sist jeg strikket genser til meg selv gikk jeg på ungdomsskolen. Da jeg oppdaget at den ble sånn ca fem størrelser for stor ga jeg opp hele prosjektet.
Men da jeg så Pickles sin "God Morgen-genser" fant jeg ut at det var på tide med ett nytt forsøk.
Genseren er strikket i størrelse M, med nesten 400 g Abuelita Tjukk Merino i fargen Snøkrystall, på pinne 5,5 og 6.
Den ble veldig myk, og siden den er strikket på tjukke pinner er den både luftig og varm. Rask å strikke var den også.
Håper dere alle har hatt en fin påske!



