Saturday, February 12, 2011

Påskeegg i februar??




Fant mønster på påskeegg hos Garnstudio da jeg surfet etter noe som var kjapt og enkelt (etter å ha strikket ferdig mitt første totalt mislykka prosjekt - kommer i egen post senere).
Tenkte at hvis jeg styrer unna de "verste" påskefargene kan de vel kalles pyntekuler dersom man legger godvilja til.
Brukte diverse restegarn i Drops Safran og Sandnes Mandarin , og jeg fikk ikke bestemt meg om jeg skulle velge ut noen farger som passer sammen og bruke disse på flere egg,  eller om jeg skulle ta det som passet meg inn. Som dere ser ble det det siste...
Jeg ser på disse eggene som prøver, det blir sikkert noe mer sesongbetont og matchende etterhvert ;-)

Hekling er moro, men å fylle hekleprosjekter med vatt ikke like gøy. Så jeg spør dere, skal man fylle ting med mye eller lite vatt? Jeg synes det blir like ruglete åkke som..
Men som jeg prøver å fortelle ungene mine - øvelse gjør mester! ;-)



1 comment:

  1. Kule egg... Av og til er det gøy å bare produsere... Og når det gjelder vatt: ingenting er så kjedelig som et koselig heklet dyr som piffen har gått fullstendig ut av : )

    jeg legger deg til på blogglista mi - du har mye fint!

    ReplyDelete